dinsdag 17 april 2012

Stoelmassage als motivator

De arbeidsmarkt wordt alsmaar krapper, ook in de schoonmaaksector. Knelpuntberoepen waren in 2010 goed voor ruim de helft van de vacatures van de VDAB (Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling).

Care weet zich verbazend goed te onttrekken uit die trend. Immers, legt zij de klemtoon doelbewust op mensen en kwaliteit. Het niveau van haar kwaliteit hangt evenredig samen met de motivatie van het personeel. Daarom hecht deze schoonmaakfirma zo veel belang aan onthaal, opleiding en begeleiding van alle medewerkers.
 

Het warme nest

Care probeert haar warme nest te vergroten door mensen uit de kennissenkring van eigen medewerkers aan te trekken. Op die manier garandeer je gelijkgestemdheid met eenzelfde visie op klantenservice.


Een gemotiveerde medewerker is er twee waard

Mensen centraal stellen is geen holle spreuk voor Care. Ze probeert door grote en kleine dingen dagelijks haar meer dan 1000 werknemers warm te houden om zich in te zetten het beste te geven van zichzelf. Verjaardagsattenties, personeelsblad, intranet, dagelijks toezicht, eindejaarsgeschenk.. het behoort al jaren tot de vaste waarden van dit bedrijf.
En sinds gisteren ook... stoelmassage. Een ideaal - niet-materialistisch - geschenk voor alle bedienden wegens het behalen van alweer de vijfde keer Beste Werkgeverschap van BelgiĆ«. Want daar draait het toch allemaal om: je goed voelen, waar je ook bent of wat je doet. 

  


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen